Nieuwe bestuursleden

Met gepaste trots willen wij u laten weten dat wij twee nieuwe bestuursleden hebben. Bert van der Lee is gestart als voorzitter en Els van der Stelt als algemeen bestuurslid.
Bert is een zeer ervaren directeur-bestuurder. De afgelopen 14 jaar was hij directeur-bestuurder van het schoolbestuur van O2A5 met 25 openbare basisscholen in Molenlanden, Vijfheerenlanden en West Betuwe. In maart is hij met pensioen gegaan en wij zijn heel blij dat hij direct aansluitend bij ons Hospice gestart is als voorzitter van ons bestuur.

Els werkt momenteel als programmamanager van het landelijke programma in de Zorg ‘Tijd voor Verbinding’.  In de jaren daarvoor heeft ze gewerkt bij de Rivas Zorggroep, onder andere als programmamanager van het programma ‘Kwaliteit als Medicijn’. Hierin werd door middel van intensieve samenwerking in de regio (met name de 1e lijn en zorgverzekeraars) een bijdrage geleverd aan belangrijke stappen rondom ‘de juiste zorg op de juiste plek’.

Naast het verwelkomen dan de nieuwe bestuursleden hebben wij afscheid genomen van de bestuursleden Maurits Poirot en Daniel Davidis.
Maurits was sinds 2004 bestuurslid en heeft verschillende rollen vervuld. Het afgelopen jaar als interim voorzitter en wij zijn hem zeer dankbaar voor zijn vrijwillige inzet en bijdrage. Wij wensen Maurits veel succes bij zijn nieuwe functie als voorzitter van het bestuur van de Voedselbank te Dordrecht. Daniel zat sinds 2019 in het bestuur, en ook hem willen wij hartelijk bedanken voor zijn inzet en bijdrage aan ons Hospice.

Vorige

SVW ondersteunt Hospice Gorinchem voor de komende drie seizoenen

Volgende

Gerrit Vroegh is benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau.